אקסקטיב מרקטינג משרד פרסום למותגים ועסקים

מערכת שורש  כה תשרי, תשפא  10/13/2020

משרד פרסום שבאמת רוצה להשיג תוצאות חזקות עבור מותגים ועסקים צריך לפעול בצורה מאורגנת, מחושבת, אך גם יצירתית ודינאמית
.......................

אקסקטיב מרקטינג משרד פרסום למותגים ועסקים

האם פרסום מודעה מזדמנת בעיתון או אפילו העלאת קמפיין דיגיטלי פה ושם נחשבים לפעילות שיווקית ערה? משרד פרסום שבאמת רוצה להשיג תוצאות חזקות עבור מותגים ועסקים צריך לפעול בצורה מאורגנת, מחושבת, אך גם יצירתית ודינאמית. אקסקטיב מרקטינג פועלת עבור לקוחותיה בשלל זירות, תוך מקסום תוצאות בסגנון ניו מדיה, זריז ואפקטיבי. כאן תוכלו לקרוא על הדגשים החשובים.

אקסקטיב מרקטינג מפעילה חשיבה אסטרטגית

משרד פרסום למותגים ועסקים צריך לעסוק בלא מעט "עבודה שחורה" לפני שיוצאים החוצה עם קמפיין מקוון או פעולות דרמטיות לחיזוק מותג. אקסקטיב מרקטינג כבעלת ניסיון של שנים בתחום הפרסום בכלל והניו מדיה בפרט תמיד תפעיל חשיבה אסטרטגית שנועדה לאפיין את הלקוח ואת סביבת המתחרים, בכדי לפרסם ולמתג לאחר מכן, בצורה נאותה. אפיון של מותג והגדרת יתרונות וערכי המותג מהווים חלק חשוב משלב מקדים זה.

ניהול אתר וקידומו

הקמת אתר עסקי ותפעולו הנכון לאורך זמן הם צעדים הכרחיים, אך עדיין לא מספיקים. משרד פרסום למותגים ולעסקים צריך לדאוג לאתרים מקודמים, שמוצגים בגוגל במקום הכי נכון עבורם. ניהול אתר בשוטף, קידומו ושיפור תעבורת הגולשים מחזקים את המותג בזירה אולי הכי חשובה. בתקופה שבה אין יתרון מובהק לפרסום טלוויזיוני, אתר אינטרנט מושקע ומקודם הוא נכס פרסומי ומיתוגי ראשון במעלה.

עד כמה המדיה החברתית חשובה

המדיה החברתית אומנם התבגרה במהירות והיא כבר לא מה שהייתה, אבל בשום אופן אין לזלזל בה. שימוש נכון במדיה החברתית יכול לסייע לכל חברה לחזק את המותג, לפנות ללקוחות או לעורר עניין עצום בציבור. החוכמה של אנשי פרסום וותיקים מבית אקסקטיב מרקטינג היא לא רק לדעת איך לגשת לרשת החברתית אלא גם באילו רשתות כדאי להציג כל חברה, כל מותג וכל מותג. לחברה אחת עדיף להשקיע בהשטאגים שתפסו חזק ולחברה אחרת עדיף להשקיע בדף עסקי עם פוסטים שעולים ברמה יום יומית. איך שלא נסתכל על זה, המדיה החברתית יכולה להוות גם מקור מידע ומקור לשיח ישיר עם הציבור. מידע שלומדים מתוך דיונים חמים יכול לאפשר לכל עסק להשתפר ולחזק נקודות פחות טובות, כך שהמיתוג ישתפר באופן מתמיד.

קידום ממומן, תוצאות מהיום למחר

אתר שמקודם באופן אורגני ויעיל נדרש לחנות מקוונת וגם לכל עסק אחר. בנק או אינסטלטור, חברת הייטק או יצרן חומרי בניה, קידום אורגני יוצר חשיפה ראשונה במעלה. יחד עם זאת, אם רוצים תוצאות מהיום למחר, משרד פרסום ראוי לשמו יעשה שימוש בכלי נוסף. אקסקטיב בונים גם קמפיינים ממומנים, שמשפרים תוצאות עסקיות בפרק זמן קצר להפליא. כשרוצים להשיק מוצר או להעלות מבצע מכירות שעובד, זו הדרך הכי מהירה להצליח. בנוסף, בניית קמפיין ממומן נעשית תוך בדיקת הוצאות ותוצאות, כך ששימוש בתקציב הפרסום נשמר בשליטה.