סבלות

מערכת שורש  א ניסן, תשפא  3/14/2021

על כן, שירותי סבלות ניתנים לאלו שמבקשים עזרה להזיז פריטים. בין אם בדיוק רכשנו פריט חדש, ואנחנו רוצים להעלות אותו לדירה, או למסור מהדירה פריט שאיננו רוצים יותר בנוכחותו
.......................

סבלות

צילום: pexels

במסגרת מעבר הדירה, לבטח ניתן היה לשים לב, בפעם זו או אחרת – שיש עניין להעביר את תכולת הבית, וחלק מהתכולה – ובכן, הייתה דיי כבדה. לא רק כבדה, אלא דיי מאתגרת להנעה. אמנם, חלק מאיתנו מתאמנים במכון, או יודעים איך להרים סחורה – וזה יכול להיות אימון נהדר. ועם זאת, הדבר לוקח זמן, כמו גם אנרגיה – ובמציאות של היום, לא באמת צריך להזיז את הסחורה הכבדה בעצמנו, לפרוק, לפרק, להרכיב וכיוצא בזה.

אפשר, אם רוצים. ואפשר לקבל בזה גם עזרה מקצועית. שירותי סבלות, הם אלו שיכולים לאפשר לאנשים מן היישוב לקבל עזרה בהזזת פריטים כבדים, כמו מוצרי חשמל גדולים ואף ריהוט, וכיוצא בזה. בין אם מדובר במקרר, טלוויזיה, מכונת כביסה, מייבש – או שולחנות, כסאות, ספות, מיטות, ארונות וכיוצא בזה – אפשר לקבל עזרתם של צוות סבלים, שבשיא מקצועיותם ואדיבותם יודעים כיצד להזיז את הציוד, להביא אותו ממקום למקום, ולפרק ואתו במידת האפשר (כמו גם להרכיב). כאשר הפירוק כנראה מתבקש, באם יש עניין להעביר את הפריט דרך חדר המדרגות, או אף דרך המעלית – ונדמה שהפירוק שלו יאפשר את הדבר, לאור כך שצורתו מסורבלת להנעה במרחב, ויש לפרק לפריטים בודדים, או שצורתו לא מתאימה לתנועה כדרך מרחבים צרים (יחסית, עבורה) כמו חדרי מדרגות ומעליות, וכיוצא בזה.

על כן, שירותי סבלות ניתנים לאלו שמבקשים עזרה להזיז פריטים. בין אם בדיוק רכשנו פריט חדש, ואנחנו רוצים להעלות אותו לדירה, או למסור מהדירה פריט שאיננו רוצים יותר בנוכחותו – ניתן לקבל את עזרתו של סבל מיומן. באם רוצים להתחיל ולבדוק, מהו טווח המחירים, כמו גם מה יכול עוד להתאפשר כדרך שירותם של סבלים מיומנים – ניתן בהחלט ליצור קשר עם הובלות מיכאל ובוריס, שיכולים לספר ולסבר את האוזן לגבי כל מה שהם יודעים ומבינים בעניין.

 

עקרונות של סבלות טובה

באופן עקרוני, סבל "טוב", הוא סבל שיודע את עבודתו נאמנה. קודם כל, הוא זה ששומר על בריאותו. הוא יודע איך להרים, מהי הטכניקה המתאימה, איך לשמור על בריאותו וגופו – וכמובן, הוא יודע להרים דברים. יש לו יכולת פיזית לכך, והוא גם יודע את הגבולות שלו: כך שהוא יודע מה כן להרים, ומה לא להרים – שזה מאוד מאוד חשוב, וזה חלק מהדקויות של יכולת ההרמה. מה גם, סבל טוב, הוא גם זה שיודע לעבוד עם ציוד באופן נאה, בין אם זה אומר להתחיל ולפרק את הספה או השידה, ולחבר ולהרכיב אותן שמגיע הרגע לזה. כמו גם – כמובן, לשמור על בריאות ובטיחות החפצים המועברים, בתהליך העברתם – כך שהם כמובן נשמרים היטב.

אפשר לבדוק, מבעוד מועד, אם הסבלים מצטיידים בעגלות, וניילוני פצפצים (של בועות), כמו גם ניילון נצמד – כדי לשמור על החפצים, הן מפני מכות והן מפני שריטות.

באם יש עניין לברר פרטים נוספים, ניתן כמובן להתחיל ולגגל את הנושא, כמו גם לשלוח להובלות מיכאל ובוריס – הודעה או שתיים, כדי לראות מה דעתם ומה הם יכולים לספר על עניין הסבלות, כמו גם מה יכולים להציע. תודה על קריאתך, בהצלחה.